NAJČEŠĆA PITANJA

Nemojte pokretati testeru dok je kompletno ne sklopite i ne proverite.
Uverite se da imate bezbedan stav nogu i stavite testeru na zemlju tako da vodilica i lanac ne budu blizu bilo čega.
Pre nego što počnete sa startovanjem nove testere pročitajte uputstvo za upotrebu. Proizvod se može oštetiti ukoliko ne sledite uputstvo za upotrebu. Uputstvo za korisnike sadrži veoma važne i nformacije o bezbednosti koje se moraju poštovati. Prilikom startovanja uređaja sledite sledeću procesuru:
  1. Napunite rezervoar za gorivo sa ispravnom mešavinom.
  2. Prekidač za struju stavite u položaj ON.
  3. Napunite pumpicu za gorivo pritiskajući je nekoliko puta sve dok ne vidite gorivo u pumpici
  4. Polugu čoka (sauh) povucite unazad.
  5. Povucite startni kanap nekoliko puta 5-6 dok se ne čuje zvuk motora. Motor se upali i odmah se ugasi. Dalji pokušaji povlačenja startnog kanapa mogu prouzrokovati prelivanje motora gorivom takozvano presisavanje. Nemojte vući startni konopac  više od 50 cm i dopustite mu da se polako vrati.
  6. Nakon paljenja i gašenja motora, vratite polugu čoka (sauh) u prvobitan položaj guranjem poluge napred.
  7. Ponovite povlačenje startnog kanapa dok se motor ne startuje.
  8. Lagano pritisnite polugu gasa da bi se isključio blokirač gasa
  9. Pre početka sečenja isključite kočnicu lanca, povlačenjem poluge kočnice ka sebi
    1. Postavite uređaj na ravnu i suvu površinu
    2. Skinite svećicu sa uređaja i uklonite kapu sa svećice
    3. Otvorite čok za protok vazduha i nakon toga 8-10 puta povucite starter kako bi se izbacio višak goriva iz cilindra
    4. Ostavite testeru na vazduhu 20 minuta kako bi gorivo iz cilindra isparilo
    5. Osušite svećicu i vratite je na mesto
    6. Izvršite normalno startovanje uređaja kao što je prikazano u uputstvu bez aktiviranja čoka
    Ako ne možete da pokrenete motor, problem se obično odnosi na dostavu goriva i nedostatak struje. Proverite da li se gorivo isporučuje do karburatora i cilindra. Proverite da li svećica baca varnicu. Ukoliko je sve u redu postoji mogućnost da je došlo do prelivanja goriva-presisavanja uređaja. Ako se problem nastavi preporučujemo da se obratite NAMA ZA SAVET
    Naši proizvodi sa dvotaktnim motorom rade na mešavinu benzina i ulja za dvotaktne motore. Preporučuje upotrebu ulja za dvotaktne motore proizvođača sStil. Odnos između benzina i ulja je 20:1. Nemojte koristiti dizel gorivo.
    Gorivo ne treba da se čuva u uređaju jer se mogu stvoriti naslage koje nepovoljno utiču na rad motora i mešavina gubi svoja svojstva za podmazivanjem motora. Ako uređaj treba da se čuva duže od 30 dana, ispraznite rezervoar za gorivo, startujte uređaj i ostavite ga da radi dok se sam ne ugasi. Tada ste sigurni da nema goriva u sistemu za napajanje uređaja gorivom.

    Filter vazduha se mora čistiti nakon 5 radnih sati. Zamenu filtera vazduha uradite 1 godišnje. Zamenu filtera goriva potrebno je uraditi jednom godišnje.
    Koristite svećicu Oregon šifra 77-324
    Ukoliko motor radi, a lanac se ne okreće, proverite da li je aktivirana kočnica lanca koja se nalazi na prednjoj strani motorne testere ispred prednje ručke. Kočnicu deaktivirajte povlačenjem poluge kočnice unazad. Ukoliko se lanac i dalje ne okreće, javite se u najbliži servisni centar.
    Za podmazivanje vodilice i lanca  preporučujemo  ulje za lanac-lancol proizvođača Oregon.

    Nemojte pokretati trimer dok ga kompletno ne sklopite i ne proverite.
    Postavite trimer na zemlju i vodite računa da je rezni alat na dovoljnoj udaljenosti od bilo kakve prepreke ili ljudi.
    Pre nego što počnete sa startovanjem novog trimera pročitajte uputstvo za upotrebu. Proizvod se može oštetiti ukoliko ne sledite uputstvo za upotrebu. Uputstvo za korisnike sadrži veoma važne i nformacije o bezbednosti koje se moraju poštovati. Prilikom startovanja uređaja sledite sledeću procesuru:
    1. Napunite rezervoar za gorivo sa ispravnom mešavinom.
    2. Prekidač za struju koji se nalazi na ručki trimera stavite u položaj ON.
    3. Blokirajte polugu gasa u položaj polugas
    4. Napunite pumpicu za gorivo pritiskajući je nekoliko puta sve dok ne vidite gorivo u pumpici
    5. Polugu čoka (sauh) povucite unazad, aktivirajte čok
    6. Povucite startni kanap nekoliko puta 5-6 dok se ne čuje zvuk motora. Motor se upali i odmah se ugasi. Dalji pokušaji povlačenja startnog kanapa mogu prouzrokovati prelivanje motora gorivom takozvano presisavanje. Nemojte vući startni konopac  više od 50 cm i dopustite mu da se polako vrati.
    7. Nakon paljenja i gašenja motora, vratite polugu čoka (sauh) u prvobitan položaj guranjem poluge napred.
    8. Ponovite povlačenje startnog kanapa dok se motor ne startuje.
    9. Lagano pritisnite polugu gasa da bi se isključio blokirač gasa

    Glava menjača mora se redovno podmazivati kako ne bi došlo do oštećenja menjača usled velikog trenja. U sezoni košenja kontrola podmazivanja se vrši na svakih 15 dana. Odvrnite zavrtanj za podmazivanje na glavi menjača, ukoliko na šafu ima masti nije potrebno dodatno podmazivanje, ukoliko nema na šafu masti izvršite podmazivanje. Za podmazivanje preporučuje Oregon grafitnu mast.

    Ukoliko niste našli odgovor na Vaše pitanje molimo Vas da pozovete neki od naših brojeva.

Коментари

  1. Prilikom prvog paljenja uključujem sauh i upali se bez problema, ali čim isključim sauh trimer se gasi.,šta je problem?

    ОдговориИзбриши
  2. Na kućištu Demin trimera RQ 580 gde se nalazi ventilator izlazi prljav crn benzin.Šta je otišlo,koji deo i kako zameniti..?

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман8. мај 2022. 15:49

    Izvukao mi se kanap za start-paljenje testere kako da ga vratim

    ОдговориИзбриши
  4. imam problem sa demonovom testerom, uzeo sam nov karburator i posle sat dva kako stoji pretrpa gorivo i nece da upali , javi se pod augom al nece bez njega

    ОдговориИзбриши
  5. Demon testera motor radi okrece Lanac I pocne da sece I Lanac odjednom stane a motor radi

    ОдговориИзбриши

Постави коментар